Instagram Reels ile tanışın: Instagram'da müzik için ayarlanmış 15 saniyelik klipleri kaydetmenin yep yeni bir yolu şimdi Reels.
Bu kavram biraz tanıdık geliyorsa, haklısınız. Hemen hemen herkes Instagram Reels paylaşımlarını TikTok ile karşılaştırıyor!
Peki Instagram Reels nedir? ve bunları pazarlama stratejinizde nasıl kullanabilirsiniz? Vayes Guide Instagram Reels'da bilmeniz gereken her şeyi şimdi bahsediyor. Okumaya ve bizi takip etmeye devam edin.
LÜTFEN SİLMEYİNİZ! Bu formatın dışarsında kalan içeriklerinizi bu alan üzerinden düzenleyebilirsiniz.
[youtube::mn2l4gKjSb8]
[youtube::OKzm-WqTRac]
İçindekiler
LÜTFEN SİLMEYİNİZ! Bu formatın dışarsında kalan içeriklerinizi bu alan üzerinden düzenleyebilirsiniz.
Instagram Reels nedir?
Instagram Reels, Instagram Stories'den eğlenceli ve ilgi çekici video içeriği oluşturmanın yepyeni bir yoludur.
TikTok'a benzer şekilde , Instagram kullanıcıları müziğe ayarlanmış 15 saniyelik video klipleri birlikte kaydedebilir ve düzenleyebilir ve bunları Hikayelerinde, Keşfet Akışında ve kullanıcının profilindeki yeni Makaralar sekmesinde paylaşabilir. TikTok'a benzer şekilde , Instagram kullanıcıları müziğe ayarlanmış 15 saniyelik video klipleri birlikte kaydedebilir ve düzenleyebilir ve bunları Hikayelerinde, Keşfet Akışında ve kullanıcının profilindeki yeni Reels ler sekmesinde paylaşabilir.
Instagram Reels'in Sizin İçin sayfasının kendi sürümü vardır: yeni Reels Explore Feed. Reels beslemesini Instagram Keşfet Sayfasında bulabilirsiniz.
Kaydırırken yalnızca takip ettiğiniz hesaplardaki Makaraları görmek yerine, Instagram'daki popüler ve trend olan hesaplardan Makaralar göreceksiniz.
Makaralar algoritması henüz kilitlenmemiş olsa da, TikTok For You sayfasına benziyor . Muhtemelen halihazırda kimleri takip ettiğinizden, hangi içerikle etkileşimde bulunduğunuzdan ve nerede bulunduğunuzdan etkilenir.
Kaydırırken, bazı Makaraların başlığın üzerinde "Öne Çıkanlar" etiketi olduğunu fark edebilirsiniz.
Instagram Makaraları Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
Instagram'a göre , " Makaranız Keşfet'te öne çıkarsa , bir bildirim alırsınız. Öne çıkan makaralar, sizi eğlendireceğini ve ilham vereceğini umduğumuz orijinal içeriği keşfetmenize yardımcı olmak için Instagram tarafından seçilen genel makaraların bir seçkisidir. "
Ve tıpkı TikTok gibi, beğendiğiniz bir şarkı veya ses klibi bulursanız, müziğe dokunup "Sesi Kullan" ı seçebilirsiniz.
Instagram Makaraları Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey
İPUCU: Bu sesi kullanarak diğer videolara bir göz atın ve orada ne olduğunu görün. İlham almak ve bir trende atlamak asla zarar vermez!
Kullanıcılar ayrıca büyük bir kitaplıktan müzik seçebilir veya kendi seslerini kullanabilirler.
Müzik seçmenin ve eklemenin yanı sıra, keşfedilecek bir dizi kullanışlı video düzenleme aracı vardır. Video geri sayım zamanlayıcısı, videonuzun hızını ayarlama seçeneği ve aralarından seçim yapabileceğiniz video efektleri kitaplığı.
Instagram Reels Düzenleme araçları
Bir Makara oluştururken, video klipleri yerinde çekmeyi veya film rulonuzdan yüklemeyi seçebilirsiniz. Kliplerden memnun kaldığınızda, çizim ve metin araçlarını kullanabilir ve çeşitli Instagram çıkartmaları arasından seçim yapabilirsiniz .
Instagram Reels çıkartmaları
Unutma! Daha Sonra ile Instagram'da gönderileri planlayabilir, planlayabilir ve otomatik olarak yayınlayabilirsiniz - ücretsiz!
Instagram'da Otomatik Yayınla
Sizin için Instagram'da otomatik olarak yayınlanacak gönderileri planlayın - anında bildirim gerekmez!
ŞİMDİ SAHİP OL
Instagram Neden Makaraları Başlatıyor?
Özelliklerin çoğunun çok tanıdık geldiğini düşünüyorsanız, bu tesadüf değil.
Makaralar , son 12 ayda popülaritesini artıran TikTok'un artan popülaritesine doğrudan bir yanıt olarak düşünülebilir .
TikTok göre Q1 2020 yılında “Hiç bir çeyrek herhangi bir uygulamanın en fazla indirme” oluşturulan Adweek .
Ve TikTok'un temel demografisi hızla değişiyor. Bir zamanlar Gen-Z kullanıcıları tarafından yönetilirken, Y Kuşağı artık TikTok'un kullanıcı tabanında her zamankinden daha büyük bir pay oluşturuyor - bu da platformu reklamverenler için çok daha çekici bir teklif haline getiriyor.
Comscore'un son verilerine göre 25-34 yaş arası ABD merkezli TikTok kullanıcılarının oranı Ocak'taki",4'ten Nisan'da',4'e yükselirken, 18-24 yaş grubuA,1'den5,3'e düştü.
Instagram Verileri
Kaynak: Adweek
Bu nedenle Instagram'ın TikTok'un en popüler özelliklerini kopyalamak için hamleler yapması şaşırtıcı değil - özellikle TikTok'un Brezilya gibi güçlü bir dayanak sağlamadığı bölgelerde.
Aslında bu, Instagram'ın ana şirketi olan Facebook'un bir TikTok alternatifi başlatmaya çalıştığı ilk sefer değil.
Facebook daha önce kısa biçimli bağımsız bir uygulama Lasso'yu başlattı , ancak henüz çıkamadı.
Bununla birlikte, Instagram uygulamasındaki ana konumlandırması ve beraberinde gelen tüm maruz kalma ve aşinalık sayesinde makaraların başarı şansı çok daha yüksek olabilir.
IGTV , izleyicilerin en sevdikleri markalarla her bölüme ayarlayabilecekleri dizi tabanlı içerik olarak konumlandırıldığını buldu. Ancak, Reels ile, hala gayri resmi olan ancak 24 saatten daha uzun raf ömrüne sahip olan yüksek kaliteli içerik boşluğunu dolduruyor.
Kişiliğinizi ve markanızı daha fazla sergilemek için daha dinamik ve yaratıcı bir fırsat.
Orada bitti 1 milyar aktif kullanıcı Instagram zaten - ve tanıtımı öğrendiğim bir şey varsa Instagram Stories , bu Instagram başarı ile denenmiş ve test edilmiş biçimi çoğaltmak bilen bu.
Instagram Makaraları Nasıl Oluşturulur
Instagram Reels, varsayılan Normal mod ve Oluşturma modu arasında veya "Hikaye" nin yanındaki alt menüde konumlandırılan Instagram Hikayeleri kamera menüsünde yeni bir moddur .
Erişmek için Instagram Hikayeleri kamerasını açmanız ve Makaralar simgesini bulmanız yeterlidir.
Yeni Instagram Makaraları
Bu ekrandan müzik simgesine dokunarak sesinizi seçebilirsiniz:
IG Makaralarına müzik ekleme
Oynat simgesine basarak videonuzun hızını seçin:
Instagram Makaraları Zamanlayıcısı
Kronometre simgesini seçerek kliplerinizin ne kadar süreceğini seçin. Bir zamanlayıcı ayarladığınızda, kayıt başlamadan önce bir geri sayım olur:
Instagram Makaraları Zamanlayıcısı
Boomerang moduna benzer şekilde, Instagram Reels videonuza efektler veya AR filtreleri uygulamak için kaydırabilirsiniz. Önceden kaydedilmiş filtreleri kullanmayı seçebilir veya en sona kaydırıp "Efektlere Göz At" seçeneğine dokunabilirsiniz.
Özel efektler
Çekim yapmak için kayıt düğmesini basılı tutun ya da film rulonuzdan video görüntüsü yükleyin.
TikTok'ta olduğu gibi, 15 saniyelik videonuz sırasında kayıt düğmesini basılı tutarak birden çok kez kaydı başlatabilir ve durdurabilirsiniz.
IG Makaraları
Sonuçtan memnun kaldığınızda, video kliplerinizi düzenleyebilirsiniz. Çizim ve metin araçlarını kullanabilir ve bir dizi Instagram Etiketi arasından seçim yapabilirsiniz.
Instagram Reels çıkartmaları
Bittiğinde, kapak fotoğrafını bir video küçük resmi ile düzenleyebilir veya film rulonuzdan bir kapak ekleyebilirsiniz.
IG Makaralarını Yükleyin
Şimdi şaheserinizi paylaşma zamanı! Makarayı Hikayeleriniz, Keşfet Akışı ve profilinizdeki yeni Makaralar sekmesiyle paylaşabilirsiniz.
Instagram profillerindeki en son Instagram Reels sekmesine göz atın - burası videolarınızı ve taslaklarınızı göreceğiniz ve takipçilerinizin yayınlanan tüm Makaralarınızı bulabileceği yerdir.
IG Makaraları Sekmesi
Instagram Makaraları İş İçin Nasıl Kullanılır
Instagram Reels, topluluğunuzu oluşturmanın ve Instagram'daki erişiminizi genişletmenin yeni bir yoludur . Hedef kitlenizle viral (ve yaratıcı!) Snippet'leri paylaşmanın eğlenceli ve ilgi çekici bir yolu.
Instagram Reels, ilk aşamalarında bile hem markaların hem de içerik oluşturucuların dalga yaratabileceği bir alan olduğunu kanıtlıyor.
My Paris Portraits'den Paris merkezli fotoğrafçı Janelle Sweeney, Instagram Reels'ı yalnızca birkaç haftadır kullanıyor ve nişanının yükselişini çoktan görmeye başladığını söylüyor.
"Tipik olarak fotoğraflamaktan hoşlandığım noktaları paylaşıyorum - klasik güzel Paris manzarası - ve Reels üzerindeki etkileşimim şaşırtıcı derecede yüksek."
JANELLE SWEENEY
İşletmeniz için zaten Instagram kullanıyorsanız, Instagram Reels'ı denemeye değer olabilir. TikTok'un popülariteye yükselişi yaşanacak bir şeyse, harekete geçmeye değer olabilir ve çabucak!
Pazarlama stratejinizde Instagram Makaralarını kullanmanın üç yolu:
İşletmeler için Instagram Makaraları # 1: Hedef Kitlenizde Yankılanan Otantik İçerikler Oluşturun
Instagram Hikayeleri 2016'da sahneye çıktığında, çok az kişi eğlenceli ve gayri resmi geçici formatın ne kadar başarılı olacağını tahmin edebilirdi.
Instagram Hikayeleri çıkacak bir şeyse, Makaralar daha da büyük olabilir.
Instagram Makaraları hızlı ve eğlenceli olacak şekilde tasarlanmıştır ve büyüleyici ve özgün içerik oluşturmayı ciddi şekilde kolaylaştıran özel efektlerle doludur.
Bu, işletmeler için daha insancıl, daha az kusursuz bir taraf göstermeleri için harika bir fırsat sunuyor - bu da gerçek ilişkiler kurmak ve topluluğu güçlendirmek için harika olabilir.
Biz konuştu Chriselle Lim bizim içinde (TikTok üzerinde “Zengin Anne”) TikTok için Markalar Workshop ve o bile onlar TikTok onu görene kadar o komik olduğunu bilmiyordum nasıl onun Instagram takipçilerinin birçoğu bize açıkladı.
Kişiliğinizi diğer uygulamalar için kaydetmek zorunda değilsiniz, şimdi hepsini Instagram'da sergileyebilirsiniz. Takipçilerinizin yapması gereken tek şey, yeni Instagram Reels sekmesine geçmek.
Ve daha iyi olan ne? Bunu yaparak yepyeni bir izleyici kitlesine ulaşacaksınız. Mikrolarınız, kullanıcıların Keşfet sayfalarında görünecek ve aynen bunun gibi, hemen takip et düğmesine dokunabilecekler.
Instagram Reels for Business # 2: Eğitim İçeriği Paylaşın
Eğitim içeriği yayınlamak, başlamak için harika bir yerdir - takipçilerinize en iyi 5 seyahat ipucunu verin, onlara mükemmel fotoğrafı nasıl çekeceklerini öğretin veya eteği 5 farklı şekilde nasıl şekillendireceklerini gösterin.
Örneğin, Paris merkezli yemek stüdyosunu, sosyal yiyecekleri ele alalım. Sadece birkaç Instagram Makaraları var ama nişlerini çabucak buldular: ürünleriyle tarifleri paylaşıyorlar. Hızlı bir tarifte kullanarak el yapımı acı soslarını vurgulamak için Makaraları nasıl kullandıklarını aşağıdan inceleyin.
Ayrıca tarifi başlığa dahil ettiler ve #hotsauce ve #reelsfood gibi birkaç hashtag içeriyorlardı.
İşletmeler için Instagram Makaraları # 3: Vitrin Ürünleri
Instagram Reels, platformdan farkındalık ve satış sağlamak isteyen markalar ve işletmeler için büyük bir fırsattır.
Özellikle Makaralar Keşfetme Sayfasında Mikrolar yayınlandığı için, sizi takip etmeyen kullanıcılar içeriğinizi görecekler - bu çok büyük!
Instagram Reels algoritmasının henüz nasıl çalıştığından emin olmasak da, Instagram'a neden bahsettiğinizi bildirmek için hashtag'ler ve açıklayıcı başlıklar kullanmak iyi bir fikirdir.
Yalnızca iki videoyla Reels'te yeni olan Fransız ayakkabı şirketi Jonak Paris , yeni yaz koleksiyonunu eğlenceli ve yaratıcı bir şekilde sergilemek için Reels'ı kullanıyor.
Instagram Hikayeler stratejinizi bu yıl optimize etmek mi istiyorsunuz? Bizim atın Tabii ücretsiz 45 dakikalık Instagram Hikayeleri güzel hikayeler tasarım ve tüm yeni özellikleri yararlanmak öğrenmek için.
Instagram Hikayeleri İşletmeler için Nasıl Kullanılır
45 dakikalık ücretsiz Instagram Kursu
Instagram Makaralarını Başarıyla Kullanan 5 Marka
Reels, emekleme döneminde bile, daha fazlası için geri gelmenizi sağlayan, ilişkilendirilebilir küçük boyutlu içerikler için bir alan olduğunu kanıtlıyor.
Halihazırda Makaralar kullanan bir avuç marka ve işletme varken, bazıları bunu işlerini başarılı bir şekilde büyütmek için kullanıyor (ve aslında bunu yaparak viral oluyor!).
# 1: Sephora Fransa
Makaralarının her birinde 300.000'den fazla görüntülenme ile Sephora France , Instagram Reels oyununda zaten ustalaşmış gibi görünüyor !
Makaraları, büyüleyici makyaj eğitimleri, ürün demoları ve marka üzerinde kullanıcı tarafından oluşturulan içeriğin bir kombinasyonudur.
Ayrıca, yorumlar bölümünde "alışveriş yapmak istediğiniz bir arkadaşınızı etiketleyin" ve "en sevdiğiniz renk hangisi?" Gibi başlıklar ile konuşmaları ve katılımı teşvik etme konusunda harika bir iş çıkarırlar. Aşağıdaki yorum! ”.
İPUCU: Instagram Makaralarınız için Instagram Hikayeleri veya TikTok gibi diğer platformlardaki video içeriğini yeniden kullanın!
# 2: Louis Vuitton
Louis Vuitton’ın Makaraları yüksek kaliteli, çarpıcı ve süper yaratıcı - ve onlar için çalışıyor! Makaralarının her biri, ortalama 5 milyon görüntülenme ile viral oldu.
Küresel moda markası, yeni koleksiyonları tanıtmak için Instagram Reels kullanıyor. Son Makara setlerinde #LVCruise'ı sergiliyorlar.
Her kampanya Reel'i çok benzer - hepsi sadece farklı bir model ve #LVCruise çantasıyla aynı başlığa sahip.
# 3: Paris Portrelerim
Seyahat tutkunları ve gezinti yerleri Instagram'da zaten popüler ve My Paris Portraits, Instagram Reels kullanarak bundan nasıl yararlanılacağını tam olarak biliyor.
Basit ve kısa Reels'da My Paris Portraits, Paris'te yazı keşfederken ve eğlenirken takipçilerini yanına alarak bir hikaye anlatıyor.
# 4: FastandFood
Instagram'daki yemek videoları tatmin edici ve izlemesi çok bağımlılık yapıyor - ve Fastandfood bundan yararlanıyor!
FastandFood, Paris'in her yerindeki restoranlardan yüksek kaliteli yemek videolarını paylaşarak hızlı içerik paylaşmak için Reels kullanıyor. Bu sadece takipçileri için harika bir kaynak değil, aynı zamanda öne çıkan restoranların ilgi görmesi için harika bir fırsat.
# 5: Junesixtyfive
Moda fenomeni Junesixtyfive , feed'inin bir uzantısı olarak Instagram Reels'ı kullanıyor.
Kitlesine hitap eden içerikler sunarak, demografisini güçlü bir şekilde anlayarak markada süper tutuyor.
TikTok'ta popüler hale getirilen bir trend olan farklı kıyafetleri sergilediği en popüler videosu şimdiden 2,1 milyon görüntülemeye sahip.
Instagram Makaralarında Sırada Ne Var?
Instagram'ın en son video özelliği artık Amerika Birleşik Devletleri ve diğer 50 ülkede mevcut.
Peki Instagram Reels, Instagram'daki markalar ve işletmeler için ne anlama gelecek?
Instagram 2016'da Instagram Stories'i başlattığında 150 milyon kullanıcı vardı. Şimdi, sadece dört yıl sonra, 500 milyondan fazla kullanıcı her gün hikayeleri kullanıyor. Bu herhangi bir gösterge ise, Instagram Reels'ın ileride parlak bir geleceği var gibi görünüyor.
Rekabet hala düşükken Instagram Makaralarına erkenden atlamak iyi bir fikirdir, özellikle Instagram bu özelliği yerden kaldırmak için ekstra önem veriyor olabilir.
Etkileyenler ve markalar zaten Reels'i ürünleri tanıtmanın bir yolu olarak kullanmaya başlıyor - ve bunun sadece başlangıç olduğunu düşünüyoruz! TikTok'a benzer şekilde, markaların markalı Instagram Makaraları oluşturmak için etkileyicilerle ortaklık yapma fırsatını yakalaması muhtemeldir.
Fransız influencer Noholita'nın mücevher şirketi Jad & Va'yı Reels'inde nasıl sergilediğini ve etiketlediğini görün .
Şu anda kullanıcılar, Makaralarında yalnızca belirli sayıda GIF ve çıkartma kullanabilirler. Ancak, daha fazla Instagram kullanıcısı Reels'e geçtikçe ve geri bildirim verdikçe , Makaralar için yayınlanan, alışverişe uygun çıkartmalar ve kaydırmalı bağlantılar gibi bir dizi Instagram Hikayesi özelliğini görmeyi bekleyebiliriz .
Sadece markaların ve işletmelerin yaratıcı içerik paylaşması için bir alan olmayacak, aynı zamanda reklamverenlerin ürünlerini zorlamaları için ek bir yol olacak. Reklamverenlerin Instagram Hikayeleri arasına nasıl reklam verebileceğine benzer şekilde, reklam seçeneklerinin oldukça benzer olacağını tahmin ediyoruz.
Instagram Reels, markaların ve işletmelerin Instagram topluluklarını daha da iyi anlamalarının başka bir yolu olabilir. Şu anda, Mikrolar için kullanılabilen tek analitik görüntüleme sayısı, beğeniler ve yorumlardır.
Ancak, TikTok ve Instagram Hikayelerinde olduğu gibi, gelecekte Instagram Reels için derinlemesine analizler olmasını bekliyoruz.
Markanız veya işletmeniz ne olursa olsun, sizi bekleyen yaratıcı bir fırsat var.
Instagram Reels'in geleceğinin ne olacağını düşünüyorsunuz?Vayes Digital'ın Instagram profilindeki sohbete katılın !