[facebook::https://www.facebook.com/FacebookMarketingUK/videos/689053624790283/]
Müşterilerinizle bağlantı kurun
Hedef kitlenizi göz önünde bulundurarak görsel veya video reklamları oluşturduğunuzda, insanların dikkatini çekme ve bu kişileri Sayfanıza veya gönderilerinize yönlendirme olasılığınız artar.
Hedef kitlenize yönelik fotoğraf ve video reklamları tasarlamak için ipuçları
Bu formatın dışarsında kalan içeriklerinizi bu alan üzerinden düzenleyebilirsiniz
1. Hedef Kitlenizi ve Onlar için Önemli Olan Şeyleri Tanımlayın
2. Müşterilerinizi Göz Önünde bulundurarak Tasarlayın
3. Sadece Özellikleri Değil, Avantajları da Paylaşın
Üç madde için dikkat edilmesi gereken hususlar:
- İşletmenizin amacını veya hikayesini belirleyin
- Müşterinizin ürününüzden nasıl faydalanabileceğine karar verin
- Hedef kitlenizin önem verdiği şeyleri gösterin veya anlatın
- Hedef kitlenize duygusal açıdan hitap edebilecek şeyleri düşünün
- Sadece ürünü göstermek yerine, ürününüzden faydalanan veya ürününüzü kullanan kişilerin fotoğraflarını çekin
- Sunduğunuz avantajlar ile hedeflerinizi belirleyin
Açık ve net olun
Harekete geçmelerini sağlayın
Başlamaya hazır mısınız
Üç madde için dikkat edilmesi gereken hususlar:
- İnsanların ne yaptığınızı ve neler sunduğunuzu tam olarak anlamalarını kolaylaştırın
- Reklam metninizin belirlediğiniz hedef kitle veya müşterilerinizle alakalı olmasını sağlayın..
- "Bugün" ve "hemen şimdi" gibi sözcüklerle aciliyet hissi yaratın.
- İnsanlara harekete geçme motivasyonu vermek için metninizi veya bir eylem çağrısı düğmesini kullanın.
- Sadece ürünü göstermek yerine, ürününüzden faydalanan veya ürününüzü kullanan kişilerin fotoğraflarını çekin
Bir sonraki görsel veya video reklamınızı ideal müşteriniz için önemli olan şeylerin tanıtımını yapmanıza yardımcı olacak biçimde oluşturun ve reklam çalışmalarınızı sürdürmek için hemen bizler ile iletişime geçin !
[facebook::https://www.facebook.com/Google/videos/151901799069303/]