Facebook Potansiyel Müşteriler Bulma

Ağustos 14, 2021 -

Merhabalar bu yazımızda Facebook üzerinden nasıl potansiyel müşteri formları reklamları verilebilir bu konuyu Facebook 'un yayınlamış olduğu bir çalışma ile aktarmaya çalışacağız.

Optimizasyon Fırsatları

Dünya çapında her ay 2,8 milyardan fazla kişi Facebook, WhatsApp, Instagram veya Messenger'ı kullanıyor.⊃1; "Kaydol" veya "Daha Fazla Bilgi Al" gibi eylem çağrılarını kullanarak bu platformlarda nitelikli potansiyel müşteriler bulun. Potansiyel müşteriler yakalama formu, yönlendirme sayfanız ve reklam kreatifiniz dahil olmak üzere bir potansiyel müşteriler bulma kampanyası içeren birden fazla yüzeye yakından göz atın. Kampanyanızı başlatmadan önce, başarıyla potansiyel müşteriler bulmanıza yardımcı olacak bu çözümleri uygulamayı göz önünde bulundurun.

Potansiyel Müşterileri Yakalama.
• Potansiyel müşterileri yakalamak, potansiyel müşteri bulma sürecinin en önemli kısmıdır.
Günümüz pazarlamasında yaygın bir uygulama olarak, işletmenin reklamverenler dünyasında
diğerlerinin arasından öne çıkması önemlidir. Hedef kitlenizin, ne için kaydolduğunu ve daha
önemlisi neden kaydolduğunu bilmesini sağlayın. İşletmenizi, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi
kişisel e-posta adresini vermeye değer kılan şey nedir?

Potansiyel Müşteri Mıknatısları.
• Hedef kitlenize bilgileri karşılığında bir şeyler sunarak "istemeden önce ver" yaklaşımını
benimseyin. Bunu bir tek sayfalık belge (okumakta olduğunuz gibi), e-kitap, indirim kodu,
ücretsiz deneme, bülten, webinar veya diğer formatlarda özel içerikler olabilir. Bunlardan birini
sunmanız, hedef kitlenize değer sağlar ve onları müşteriye dönüştürmenize yardımcı olur.
Teklifinizi ve avantajlarını reklam kreatifinizde veya reklam metninizde göstermeyi deneyin.

Yönlendirme Sayfası.
• Dönüşümler elde etmek için yönlendirme sayfalarınızı optimize edin. Hangisinin en yüksek
tıklama ve dönüşüm oranına sahip olduğunu görmek için internet sitenizin farklı yönlendirme
sayfalarını test edin. Ayrıca, henüz dönüşüm gerçekleştirmeye hazır olmayanları hazırlamak için
bir yeniden hedefleme hedef kitlesi oluşturmak üzere bir internet sitesi Özel Hedef Kitlesi
oluşturabilirsiniz.

Potansiyel Müşteri Puanlama.
• Düzenli bir potansiyel müşteri akışı sağladıktan sonra tüm potansiyel müşterilerinizle
zamanında iletişime geçmeniz zor olabilir. Farklı etkileşim türleri için puan değerleri atayarak
potansiyel müşterilerin içeriklerinizle gerçekleştirdiği etkileşimleri ölçen potansiyel müşteri
puanlama tekniğini uygulayın (ör. raporunuzu indirmek, e-posta listenizden ayrılmaktan daha
fazla puan getirir). İlk olarak dönüşüm gerçekleştirme olasılığı en yüksek potansiyel müşterilerle
iletişime geçerek zaman ve çabadan tasarruf edin.

Facebook Potansiyel Müşteri Bulma

Başarılı Reklam Formülü

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ

Instagram'da en verimli etkileşim alacağınız saatler, sabah 07:00 - 09:00 ve akşam 19:00 ile 24:00 arasıdır. İnsanlar ilk uyandığında Instagram'a bakar. İşten gelip dinlendikten sonra da aktif olarak sosyal medyayı kullanır.