Dijital Pazarlama Şirketleri

Mayıs 09, 2018 -

Dijital Pazarlama Stratejim Nasıl Olmalı ?

Dijital pazarlama bölümünde dikkate alınması gereken birçok değişken vardır. Şu şekilde özetleyebiliriz:

Arama Motoru Optimizasyonu 

Web sitenizi organik olarak arama sonuçları listelerine ekleyeceğiniz bunun için yapılması gereken çalışmanın adı SEO (arama motoru optimizasyonu). Bu çalışmayı şiddetle tavsiye edebiliriz, ancak anahtar kelime seçiminize göre bu çalışma 6-8 aylık bir uzun vadeli bir süre alabilir. Çünkü doğrudan ve dolaylı olarak SEO'yu etkileyen birçok faktör vardır. Sitenin tam kontrolüne ihtiyacımızda burada bulunmaktadır.


Google Reklamları

PPC için Google'a (tıklama başına ödeme) ödeme yapmak daha hızlı sonuç verir. Bu doğrudan kalite puanından etkilenir. Kalite puanını, web sitenizin içeriğini, web sitenizin içeriğini etkileyen faktörlerden bazılarıdır.
Bu nedenle, web sitenizi iyileştirmeden veya yeniden oluşturmadan, Google Reklamları istediğimiz kadar iyi performans göstermeyebilir.
Bu bölümde, performansı daha iyi izlemek için bir dönüşüm kodu ekliyoruz. Bu kodları web sitesinin ana kodlamasına koymamız gerekiyor.

Sosyal Medya Yönetimi ve Reklamlar

Bu bölümde, grafik ve metin içeriği oluşturuyoruz ve sosyal medya hesaplarınızda sosyal medya reklamlarını (çoğunlukla Instagram ve Facebook'u değil, aynı zamanda YouTube'u kullanmanızı öneririz) da planlayıp hazırlıyoruz. Türkiye'deki tüm yaş gruplarından insanlar aktif olarak sosyal medya kullanıyorlar. Web sitenizi kontrol ettikten sonra, kitleniz doğrudan sosyal medya hesaplarınıza bakacaktır. Bu kanaldan onlara ulaşmak çok önemlidir.

Influencer Marketing

Daha fazla kişiye ulaşmak için Influencer lar ile birlikte çalışmanızı öneririz. Onlar bir çeşit fikir lideri ve müşterilerimizle yaptığımız işbirliklerinden iyi sonuçlar alıyoruz.

Sonuç olarak, iyi bir dijital pazarlama çalıması için başlangıç noktasını önceliklendirmemiz gerekiyorsa;

1- Başlangıç noktası adınız hakkında karar vermek.

2- İsme karar verdikten sonra logonuzu tasarlarken kurumsal kimlik çalışması yapmalıyız.

3- Siteyi oluşturmaya ve sosyal medya planlamasını yapmaya başlamalıyız.
4- Google Reklamları, web sitesi çevrimiçi olduğunda doğrudan başlar
5- SEO sitenizi sitenizin en üstüne koymaya başlamalıdır

Etiketler
  • Dijital Pazarlama

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ

Instagram'da en verimli etkileşim alacağınız saatler, sabah 07:00 - 09:00 ve akşam 19:00 ile 24:00 arasıdır. İnsanlar ilk uyandığında Instagram'a bakar. İşten gelip dinlendikten sonra da aktif olarak sosyal medyayı kullanır.