Web tasarım ajansı yakın gelecek..
Yakın dijital geleceği düşündüğünüzde, web tasarım ajansları bu dijital dünyanın dönüşüm alanında neresinde yer alıyor, zihninizde nasıl bir yapı beliriyor?
Dijital pazarlama, yeni nesil bir pazarlama fonksiyonu olarak hayatımıza girsede artık gelecek için bilindik bir pazarlama aracı olarak kendini sağlam şekilde kaydettirmiş duruma geçti. Dijital pazarlama ajanslarına bu iş güçlü dinamikleri yönetebilme başlıkları ile geliyor, iyi bir strateji ile bu pazarda dijital çağda fimaların / kurumların ayakta kalmaları ve köklü hale gelebilmelerine olanak sunuyor.
Dijital Ajans Seçimi Önemli
Dijital ajansların pek çok ve yepyeni trendler, engeller ile temas edeceği ve diğer yandan dataları anlamlandırmaya çalışırken öte yandan güçlü kreatif içerikler hazırlamaya ve sunmaya doğru hareket edecekler. Hepimizin bildiği gerçek :tüketici çağındayız, müşteri her neyi talep ediyorsa firmalar/kurumlar/markalar ve diğer partnerler o yönde işlerini kurarak hizmet sağlamakta.
Yol haritası:
Data stratejisi ile en doğru teknik ve dijital gücü birleştirme, alınabilir en ideal analizler doğrultusunda ilerlemek olmalı!
Web Tasarım Ajansları / Dijital Ajanslar
Dijital dönüşüm evresi ile dijital ajansları gelecekte neler bekliyor? Kendi müşteri hedef grubuna ayakta kalmak ve büyümeye devam etmek adına hangi konularda hizmet sunmalı ?
Ajansların ilerleyen dönemlerini konu başlığı olarak belirleyen Agency of the Future etkinlik serisinin ilki, 22 performans ajansından 54 C-Level yöneticinin de içinde olduğu, Avrupa’dan bilinen isimler ve konuk ajansların katılımıyla İstanbul’da güzel bir etkinlik gerçekleşti.
Dijital Dönüşüm ile Dijital Ajanslar Becerileri
Çoğunluğun kullandığı terimleri kullanmaya da aralarda gayret ediyoruz, Bir Web Tasarım Ajansı, çok büyük bir yoğunluğa ulaşan dataların ölçülebilen hareketlerini kontrollü şekilde yönetebilmek için sürekli işlerde makine öğrenimi ve otomasyon gibi teknolojileri daha fazla etkin kullanması gerekecek. .....
Dijital Ajansınızı Seçerken;
Hangisini duymak istersiniz ? Bence bu fikir çok iyi mi ? yoksa analizleri yaparak bu dataları işleyelim ve müşteri neyi nasıl istiyor onu bulalımı mı ?
İkincisi kulağa hoş geliyor değil mi :)
Eldeki mevcut datalar dayanarak yeni edinmeler keşfetmek ve öncelikli büyümeyi desteklemek amacıyla, çalışanların becerilerinin ve bakış açılarının geliştirilmesi gittikçe önem kazanacak durumda.
Dijital Ajans olarak güzel bir sözümüz var, "değişimle savaşma, yol haritasını hazırla ve onu hızla uygulamaya odaklan.
Gelişim: İyi zaman yönetimi, güçlü optimizasyon, kritik strateji belirleme, iletişim ve raporlama becerilerine yoğunlaşarak çalışanların bu alanlarda gelişmesini sağlamak gelişimin anahtarıdır.
Düşündüğümüz Vayes Stratejisini destekler nitelikte globalde; İngiltere merkezli bir online pazarlama ajansı reklam direktörü, konuyla ilgili şunları dile getiriyor; "biz dijital ajans olarak dönüşüm yolculuğunda hesap yöneticilerimizden, reklam danışmanlarına kadar tüm ekibimizin becerilerine yön vererek işe bakış ve uygulayışlarını geliştirmelerine önem veriyoruz.”
Kıymetini bilmeliyiz zaman çok çok değerli, teknolojik çözümleri hayatımıza katmak ise daha da değerli Dijital de olsa geleneksel de olsa pazarlama dünyasında, zamana karşı bir koşu durumu görülüyor; en kısa zaman içinde, daha büyük işler başarma, kısıtlı zamanda en verimli kampanyaları yönetmek, hedeflere doğru hızla koşarken diğer bir yandan da istenilen sonuçları elde etmek.
Bu koşuda hızın önemli bir unsur olduğu dijital dönüşüm döneminde, ajansların iş akışlarını ve iletişimlerini kolaylaştırıcı en mühim çözümlerden birisi ise net şekilde teknolojidir. Yakın gelecekte ise, tüm bu süreçleri kolaylaştırmak ve güçlendirmek adına akıllı teknolojik çözümler üretmek yeni nesil bir model oluşturarak önemi daha da artacaktır.
Almanya' dan bir örnek:
Berlin merkezli dijital ajans Peak Ace’in Performans Reklamları Direktörü Marcel Prothmann, Agency of the Future etkinliğinde en büyük müşterileri Airbnb ile daha etkin bir şekilde çalışmak için
AdWords reklam metinlerinde nasıl otomasyon yaptıklarını açıkladı; “Airbnb’nin 14 farklı dilde yayınlamak istediği bir reklamı ve kısıtlı vakti varken, AdWords’den yararlanarak kullanılmak istenen metni otomatik olarak farklı dillere anlamlı bir şekilde çevirdik ve alakalı anahtar kelimeleri oluşturan bir sistem geliştirdik.
Böylece hem zamandan kazandık, hem de müşterimize sunduğumuz teknolojik çözümle başarılı bir performans reklamcılığı örneği gerçekleştirdik.”
"Dijital Web Tasarım ajanslarında her zaman iletişim hep en önde olmalı"
Biz inanıyoruz ki ekip içi iletişimin güçlü olması ile performans yükselmektedir. Sağlıklı bir iletişim, güven temellerini sağlamlaştırmakla kalmayıp çıkan işin altyapısınıda güçlendirir. İtalya merkezli dijital pazarlama ve iletişim ajansı DigiTouch’ın CEO’su Paolo Mardegan da bizimle aynı fikirde.
Son iki yılda grubun bünyesine katılan altı dijital ajans ve birim ile olan birleşmenin ardındaki stratejide bu yönde. Gruba katılan her dijital ajans, getirdiği farklı bakış açısı ve iş yapış şekliyle dijital ajans kültürünü şekillendirdi ve iç iletişimde bir köprü oluşturdu.
Direnmek yerine değişime ayak uydur! bir yol haritası oluştur, geleceğin dijital ajanslarının en çok dikkat etmesi gereken nokta da burası.Değişim hiçbir zaman durmayacak, biz dijital ajanslar bu değişim içinde evrilerek kendimizi geliştirmek ile güçleneceğiz.
Yakın gelecek, iyi kreatifler ile datayı yoğurmak ve iletişime fokuslanmaktan geçiyor.
Sonuç olarak biz dijital ajans olarak; becerilerimizi her geçen gün geliştirmekle, en ideal ve akıllı teknolojileri uygulamaya alarak vede iletişimi daima güçlendirici bir araç olarak kullanmak ile geleceğe koşma hedefindeyiz!