İş Tanımı
Üniversitelerin İşletme, Pazarlama, İletişim, Reklam ya da ilgili bölümlerinden mezun,
Şirketin / Markanın Dijital Marka Yönetimi Süreçlerinde aktif rol alacak,
Dijital dünyaya hakim, bu alanda reklam yaratma, reklam raporlama konularını bilen,
Dijital strateji, tasarım ve uygulama yapabilen,
Grafik Tasarım programlarına hakim,
Güncel dijital medya trendlerini takip eden,
Editöryel düzeyde Türkçe bilgisine sahip,
Google Adwords, Analytics bilgisine sahip ve düzenli raporlama yapabilen,
Google Dijital Atölye ve Facebook BluePrints eğitimlerini tamamlamış.
Gerekli Beceri ve Tecrübeler
- Sosyal medya içerik yönetimine destek verecek,
- Hesapların sosyal medya ve pazaralama stratejilerini oluştururken görev alacak,
- Kampanya ve reklam içeriklerinin hazırlayacak ve girecek,
- Haftalık ve aylık olarak içerik planı ve raporlarının hazırlanması,
- Gelecek sorulara cevap verilip, ilgili kişilere iletilmesi.
ytlşxkxÜştnçlQrgğQzk CV'niz, varsa çalışma portföyünüz ve LinkedIn profilinizi e-posta ile gönderin