Neden bir şeyleri satın alırsınız ? Neden “o kırmızı kazağı” değil de “şu pembe kazağı” tercih edersiniz ? Neden bir kısmımız, bazı markalara aşırı derecede bağlı hale geliriz ? Bazı isimlere karşı neden zihnimizde otomatik olarak bir resim ve kişiselleştirme oluşur ?
Ürünlere, markalara, hizmetlere, logolara ve bazen de kişilere karşı hissettiğimiz duyguların kaynağı nereden ve neden gelmektedir ? Satın aldığımız ürünlerle beynimizin çalışması arasında nasıl bir bağlantı bulunuyor ?
Bu sorular bilimadamları kadar en az ürün/hizmet üreten ve satan firmaları da düşündürüyor. Hiç düşündünüz mü, bu düşüncelerden/sorulardan bir kaçının yanıtını bilseniz, ürünlerinizi yahut hizmetlerinizi bu datalara göre değerlendirerek tüketicilere/kullanıcılara sunabilseniz neler olurdu ?
Teknolojinin gelişmesi ile zihnimizin derinliklerini hergeçen gün keşfettiğimiz bir yolcuktayız, şimdi bu yolculukta yukarıda bahsedilenlere dair fikirler verebildiğimizden bahsetsek ilginizi çeker mi ?
Nöropazarlama ile Sinirbilimsel teknikler, artık kişilerin zihninin gizli mekanizmaları hakkında bir çok bilgiyi alabilmemize olanak sağlayabiliyor. Şimdi bu evreyi keşfetmek ve markanız için doğru pazarlama stratejisi kullanabilmek için sınırılarınızı aşın nöropazarlama ile tanışın. Yeni dünya yolculuğunda online dünya ile nöropazarlama tekniklerini birleştirebilirsiniz.
Solution partnership
Anahtar Süreçler
-
Hedefe Kitlenen Yaklaşım
-
Kullanıcı Etkileşimleri
-
Ürün / Hizmet Konumlandırma
-
Web Stratejisi Geliştirme